Мережа «Сільпо» розглядає можливість відкривати супермаркети у Польщі

Віце-лідер українського ринку продовольчого рітейлу Fozzy Group шукає можливості для розвитку своєї мережі супермаркетів «Сільпо» у Польщі. Компанія шукає локації, де могла б відкрити свої перші магазини у Польщі.

Про це повідомляють Allretail.ua и Wiadomoscihandlowe.pl.

Мережа «Сільпо» відома (у тому числі й за межами України), насамперед, завдяки своїм незвичайним, «тематичним» магазинам. Зокрема, рітейлер уже створив продуктові супермаркети у стилі театру тіней, стімпанку, космосу чи цирку; також функціонують магазини з лейтмотивами, присвяченими Ніколі Теслі, Маленькому принцу або грі STALKER.

Унікальна концепція магазину, а також сильні ринкові та фінансові позиції мотивують оператора шукати інвестиційні можливості та партнерства на зовнішніх ринках. Згідно з неофіційними даними порталів Wiadomoscihandlowe.pl та Allretail.ua, у Fozzy Group цікавляться ринками Центральної та Південної Європи. Однією з очевидних цілей експансії є Польща — не лише через її географічну та культурну близькість, а й через величезну кількість українців, які проживають у цій країні. Йдеться не лише про військових біженців, а й про українців, які приїхали до Польщі на заробітки ще до повномасштабного вторгнення росії у 2022 року.

За неофіційною інформацією польського порталу Wiadomoscihandlowe.pl, «Сільпо» також веде подібні переговори в інших країнах і в компанії ще не ухвалили остаточного рішення щодо спрямування міжнародної експансії. Польща, на думку інформаторів, має логічний напрямок розвитку оператора. У неофіційних розмовах журналістів із представниками українського рітейлу також фігурують, зокрема, Словаччина, Чехія, Румунія чи Болгарія. Так чи інакше, регіони, де нарешті відкриються магазини Сільпо, залежатимуть від того, де компанія знайде вигідні локації для інвестицій.

За інформацією wiadomoscihandlowe.pl, у Польщі існує дефіцит якісних площ, які б задовольнили керівництво української групи. Тому компанією розглядаються не тільки приміщення для оренди (у торгових центрах і рітейл-парках або в будинках, що окремо стоять), а й придбання діючих мереж у відповідному форматі або викуп окремих приміщень у мереж гіпер- і супермаркетів, що працюють на польському ринку.

Експерти ринку рітейлу вважають можливе рішення Fozzy Group вивести мережу «Сільпо» на польський ринок досить доречним кроком — особливо тому, що сьогодні відбувається на українському ринку.