Мережа “Сільпо” поглинає “Фуршет”

Антимонопольний комітет України дозволив компанії «Сільпо-Фуд», що входить в торгово-промислову групу Fozzy Group, придбати мережу продуктових супермаркетів «Фуршет».

Як повідомили  ІА «Інтерфакс-Україна» в прес-службі Fozzy Group, мережа «Сільпо» досягла попередньої угоди з мережею «Фуршет» про можливість отримання в управління частини супермаркетів, що працюють під ТМ «Фуршет». Учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.

Після аналізу діяльності двох мереж у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам’янському, Кам’янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі та Кропивницькому АМКУ прийняв рішення, що їхні частки на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 року не перевищують 30%. Тому регулятор прийняв рішення, що ​​концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України та надав відповідний дозвіл.

Мережа «Фуршет» наразі налічує 25 магазинів у різних регіонах України.

Fozzy Group – один із найбільших українських ритейлерів з понад 690 торговими точками на всій території України. Мережа «Сільпо» станом на січень 2021 року налічувала 273 магазини, включаючи 4 делікатес-маркети Le Silpo.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *