Respublika Park

У Київському ТРЦ Respublika Park з’явиться понад 25 нових магазинів українських і міжнародних брендів

Столичний Respublika Park – супер-регіональний ТРЦ, який був відкритий у листопаді 2021 року в Києві.

Загальна площа складає 300 тисяч метрів квадратних, а власником є австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH.

У цьому ТРЦ планується відкриття понад двадцяти п’яти нових магазинів вже до кінця березня 2024 року. Про це повідомила директор з оренди ТРЦ Respublika Park Олена Яценко.

Не дивлячись на всі труднощі, пов’язані з повномасштабною війною в Україні, ТРЦ до сих пір залучає відомих українських операторів, а також міжнародних. Відкриття магазинів вже почалося. А саме тоді, коли у липні цього року у Respublika Park відкрився відомий міжнародний бренд Calvin Klein Underwear, а також магазин Sister’s Aroma, який запустився в форматі шоуруму.

Яценко зазначила, що команда ТРЦ дуже активно готувалася до нового сезону та залучала нових орендаторів. Це все зроблено для того, щоб відвідувачі мали великий вибір для покупок.

У серпні 2023 року у ТРЦ відкрився Kim Kids – мультибрендовоий дитячий магазин.

Також у цьому ТРЦ відкрився унікальний простір українських дизайнерів Blushhh.

В останні вихідні серпня відбулося відкриття магазину бренду Orsay. А у вересені відкрився магазин меблів Mood — прогресивного бренду від вже відомої мережі BLANCHE, який став родзинкою зони товарів для дому завдяки своїм інтер’єрним рішенням та дизайну.

MANGO – ще один магазин, який порадував відвідувачів своїм відкриттям у вересні. Це важлива подія, адже відкриття відбулося напряму іспанським офісом, і це перший магазин за довгий час, який відкривається саме так.

ТРЦ

ТРЦ – це абревіатура, яка вказує на “Торгово-Розважальний Центр”. Це великий комерційний об’єкт, який об’єднує в собі різноманітні магазини, ресторани, кінотеатри, розважальні заклади, боулінг, ігрові зони для дітей, а також інші послуги для споживачів. ТРЦ спроектовані для забезпечення різноманітних потреб споживачів та створення місця для шопінгу, розваг та відпочинку.

Основні характеристики ТРЦ включають:

  1. Торгові магазини. Тут можна придбати різні товари, від одягу і взуття до електроніки та косметики.
  2. Ресторани і кафе. Для перекусу та відпочинку в ресторанах та кафе різного кулінарного спрямування.
  3. Розважальні заклади. Кінотеатри, боулінг, більярд, кімнати “квест” і багато інших форм розваг.
  4. Послуги для дітей. Дитячі ігрові майданчики, атракціони, кімнати для малюків тощо.
  5. Події і акції. ТРЦ часто організовують різноманітні події, знижки, акції та розваги для відвідувачів.
  6. Паркінг. Зручні парковки для автомобілів відвідувачів.

ТРЦ може бути місцем для сімейного відпочинку, зустрічей з друзями, покупок або просто проведення часу. Для кожного ТРЦ характерні свої унікальні особливості та асортимент послуг.