Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score
Fozzy Group – одна із перших груп компаній в Україні, яка отримала дозвіл на розміщення європейської системи маркування продуктів Nutri-Score.
Про це повідомляє allretail.ua.
Весною 2023 року маркування Nutri-Score з’явиться на 60 продуктах своїх торгових марок Fozzy Group: “Премія”, “Повна Чаша”, Feels Good. Нова кольорова етикетка буде спочатку нанесена на делікатесну рибу, овочеву консервацію, снеки, морозиво, варення, джеми та деякі інші продукти. Упродовж наступного року етикетка Nutri-Score буде на всіх харчових продуктах зазначених торгових марок. Використання Nutri-Score дозволить гостям наочно порівняти поживну цінність продуктів, вибрати найбільш здоровий продукт та зберегти свій час.
Як працює Nutri-Score
Nutri-Score – система кольорового маркування, яка допомагає порівняти показники поживної цінності продуктів однієї категорії. Товари маркуються на лицьовій стороні упаковки.
Система маркування зображена у вигляді 5-колірної шкали від темно-зеленого до червоного кольору. Кольори пов’язані з літерами від А до Е. Позначка «А» відповідає продуктам із кращою поживною цінністю, а «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), та які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score завжди розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.
Науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів Nutri-Score була створена агентством охорони здоров’я Santé Publique France та затверджена урядом Франції у березні 2017 року. Також використовується у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Ще низка країн у процесі її впровадження.